- 1403/01/09 دیدار نماینده منتخب مردم شهرستانهای شفت و فومن با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1403/01/09 بازدید میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت
- 1403/01/08 ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامتمحور گیلان در طرح سلامت نوروزی
- 1403/01/08 بازدید میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از یک بیمارستان خصوصی در رشت
- 1403/01/08 نشست مشترک نماینده مردم رشت و خمام با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1403/01/07 نشست مشترک مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان
- 1403/01/07 حضور میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت رشت
- 1403/01/07 پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت میلاد کریم اهل بیت
- 1403/01/06 بازدید استاندار گیلان از یک بیمارستان خصوصی در رشت
- 1403/01/06 نشست مشترک نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
معرفی مدیریت:
مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مجموعه مدیریتهای ستادی و زیرمجموعه ریاست محترم دانشگاه می باشد. وظایف اصلی این مدیریت در بخش های بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات خلاصه می گردد. ارزیابی واحدهای تابعه دانشگاه از طریق شاخص های عمومی و اختصاصی تدوین شده، بازرسی موردی و یا دوره ای و بررسی و پیگیری شکایات واصله و ارسال پاسخ به مراکز نظارتی و در صورت لزوم به متقاضی از جمله اقداماتی است که در این مدیریت صورت می پذیرد. اساس ارزیابی عملکرد در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مجموعه اهداف راهبردی و اجرای نظام مدیریت عملکرد در واحدهای ستادی و تابعه این دانشگاه می باشد، که با پایش آن و اعلام میزان موفقیت واحدهای اجرایی در راستای اهداف و برنامه های پیش بینی شده توسط کارشناسان این مدیریت مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.
شرح وظایف مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
این مدیریت از واحدهای اجرایی و برنامه ریزی می باشد که مستقیما" تحت امر ریاست دانشگاه عمل نموده و به عنوان بازوی اجرایی مدیریت عمل می نماید.
وظایف مدیریت مذکور به شرح ذیل می باشد:
واحد بازرسی :
* بازرسی از پرونده ها و واحدهای تابعه و تحت نظارت دانشگاه شامل: شبکه های بهداشت و درمان، معاونت ها، دانشکده ها، مراکز آموزشی درمانی، بیمارستان ها، مراکز بهداشت می باشد.
* بازرسی هدفمند از سطوح ستادی و عملیاتی، خدمت رسانی و واحدهای تامین کننده خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی
* برنامه ریزی و همکاری با بازرسی کل کشور
* برنامه ریزی و همکاری با بازرسی استانداری
واحد ارزیابی عملکرد:
* همکاری و پیگیری امور مرتبط با ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و جامعه
* ارزیابی عملکرد سازمانی و واحدهای تابعه و گزارش به ریاست محترم دانشگاه و مراجع ذیصلاح
واحد پاسخگویی به شکایات:
* بررسی پرونده ها به صورت موردی یا هدفمند جهت گزارش به ریاست دانشگاه یا مراجع ذیصلاح
* همکاری و پیگیری پرونده های ارجاع شده از بازرسی کل کشور، استانداری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حراست، تخلفات اداری و نهادهای نظارتی و سایر سازمان ها بر حسب موضوع
* رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی در کلیه سطوح سازمانی
* رسیدگی به گزارشات ، درخواست ها ، شکایات و ... در بستر سامد (سامانه ارتباط ملت و دولت)