- 1402/12/28 آمادگی کامل کادر بهداشت و درمان استان گیلان در ایام تعطیلات نوروز
- 1402/12/28 نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان
- 1402/12/28 خدمت بهینه توأمان با رعایت حقوق بیمار با اجرای طرح کرامت
- 1402/12/27 نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1402/12/27 بازدید میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از درمانگاه رحیمآباد رودسر
- 1402/12/27 تجلیل رؤسا و کارشناسان خبره مدیریت IT دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1402/12/27 تمام تلاشها برای کاهش رنج بیماران خاص و صعبالعلاج به کار گرفته شود
- 1402/12/26 نشست مشترک نماینده مردم صومعهسرا با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1402/12/25 تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دکتر عقیل قلیپور
- 1402/12/24 مدیریت تمامی آمبولانسهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان تحت اختیار مرکز اورژانس گیلان درآمد
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.