- 1404/06/11 برگزاری اولین ملاقات مردمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهریور ماه ۱۴۰۴
- 1404/06/11 دقت در نظارتهای درمانی، کلید جلوگیری از مشکلات قانونی است
- 1404/06/11 دومین بازنگری تشکیلات تفصیلی دانشکدههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1404/06/11 پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.