- 1404/04/31 «پزشکی در تراز قانون» راهی برای سلامت عادلانه و مستند
- 1404/04/31 برگزاری سومین ملاقات مردمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تیرماه ۱۴۰۴
- 1404/04/31 بررسی ۴۴ پرونده در سومین نشست کمیسیون ماده ۲۰ دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1404/04/30 ضرورت آمادگی فرهنگی در شرایط بحرانی و پیگیری برنامههای هدفمند دانشجویی در سال تحصیلی جدید
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.