- 1404/03/21 تجلیل مسئول نهاد رهبری از همکاران سادات دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1404/03/21 برگزاری پنجمین روز از جشنهای دهه ولایت در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
- 1404/03/21 پت اسکن، ثمره شیرین همصدایی گیلان
- 1404/03/21 ارائه خدمات پزشک خانواده به بیش از ۸۴۰ هزار روستایی گیلان در ۱۷ شبکه بهداشت
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.