- 23 آبان 1404 دیابت یک مسئله اجتماعی و اقتصادی است؛ پیشگیری و مراقبت در تمام مراحل زندگی، مسئولیت همگانی ما
- 22 آبان 1404 پیام قدردانی وزیر بهداشت از واقف فرهنگی در آیین افتتاح کتابخانه گیلان با قرائت رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت
- 22 آبان 1404 برگزاری جلسه شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه با محوریت دومین جشنواره پایش عملکرد و انضباط مالی و اداری (کوشا)
- 22 آبان 1404 «گیلان» پیشتاز حفظ جمعیت و نشاط ملی
ب- شکایت غیر قابل رسیدگی
ج- فرایند یا فرایندهای عملیاتی و زمان بررسی شکایت
مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه پس از دریافت شکایت و ثبت در دبیرخانه مدیریت ، دستور ارجاع به کارشناسان مربوطه را صادر می نماید و حداکثر پس از یکماه جوابیه از طریق کد پیگیری به شاکی اطلاع رسانی می گردد.
