شرح وظایف مدیرتوسعه و تحول اداری
1 . تدوین برنامه عملیاتی سالیانه واحد بر اساس برنامه
استراتژیک دانشگاه/ دانشکده.
2 . برنامهریزی برای اجرای برنامههای اصلاح نظام اداری، توسعه
و ترویج مفاهیم تحول در دانشگاه.
3. برنامهریزی برای اجرای طرح تکریم اربابرجوع و ارتقاء سطح خدمترسانی
به مراجعین دانشگاه.
4.
برنامهریزی و استقرار نظام پیشنهادهای جهت بهرهبرداری از نظرات کارکنان و
مردم در بهبود ارائه خدمات.
5.
برنامهریزی برای نهادینه کردن نظام برنامهریزی عملیاتی در سطح
دانشگاه/دانشکده.
6.
استقرار و توسعه نظام جامع مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در سطح
دانشگاه/دانشکده
7.
تهیه پیشنهادهای بازنگری و اصلاح ساختار، شرح وظایف واحدها و پستهای سازمانی واحدهای تابعه
دانشگاه/دانشکده و ارسال به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری
وزارت متبوع.
8.
بررسی و ارائه پیشنهادهای ادغام، انحلال و یا ایجاد واحدهای سازمانی به مرکز توسعه
مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع.
9.
بررسی و ارائه پیشنهادهای حذف، ایجاد و تبدیل پستهای سازمانی موردنیاز واحدهای تابعه به مرکز توسعه
مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع.
10.بررسی
مسائل و مشکلات تشکیلاتی واحدهای تابعه دانشگاه و ارائه راهکارهای مناسب و
اصلاحی به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری.
11.بررسی
موارد انتصاب و تغییر عنوان، ارتقاء رتبه و طبقه و احتساب مدرک تحصیلی و سوابق
تجربی کارکنان شاغل در قالب کمیتههای مربوط در دانشگاه/دانشکده.
12.ارائه
راهنمایی و مشاوره به واحدهای تابعه دانشگاه/دانشکده درباره اصلاح، بهسازی و
ارتقاء فرآیندها.
13.مهندسی
مجدد، تحلیل و طراحی سیستمها و روشهای انجام کار با هماهنگی و همکاری واحدهای
مرتبط.
14.تعیین
و پیشنهاد اولویتهای اصلاح روشها، رویهها و فرآیندهای انجام کار در واحدها به
شورای تحول اداری دانشگاه/دانشکده برای ارتقاء بهرهوری، کارایی و رضایت اربابرجوع
و کاهش هزینهها.
15.انجام
دورهای تحلیل مشاغل برای تعیین نیازهای دانشی و مهارتی شاغلین.
16.
مشارکت در نیازسنجی، تهیه بستههای آموزشی و
برگزاری برنامههای آموزشی برای کارشناسان تخصصی در ستاد و واحدهای تابعه دانشگاه/دانشگاه
17.نظارت بر حسن اجرای ساختار و تشکیلات مصوب دانشگاه.
18.نظارت بر ابلاغهای سطوح سرپرستی، مدیریتی و سایر کارکنان منطبق
با تشکیلات مصوب دانشگاه.
|