|
نام: جواد نام خانوادگی : شجاعی
سمت : کارشناس مسئول گسترش نوع استخدام : رسمی
نام: حمیده نام خانوادگی : معصومی
سمت : کارشناس گسترش نوع استخدام : رسمی
نام: نازیلا نام خانوادگی : رحیمی
نسمت : کاردان
آمار و مدارک پزشکی نوع استخدام : رسمی
|
شرح
وظایف
1-نظارت بر اجرای ضوابط گسترش شبکه های بهداشتی درمانی و ادغام خدمات و هماهنگی
واحدهای بهداشتی 2- تعیین پراکندگی جغرافیایی
واحدهای بهداشتی در منطقه و نمایش آن در نقشه 3- بررسی و تطبیق شرایط جغرافیایی و
جمعیتی منطقه با امکانات فنی و پوشش واحدهای بهداشتی و پیشنهاد اصلاح طرح های
گسترش ویا تبدیل واحدها 4- بررسی و تطبیق نیروی انسانی
منظور شده برای واحدها و پیشنهاد اصلاح تشکیل 5- تهیه و اجرای پروژه های تحقیقات
کاربردی در زمینه های مربوط به نظام بهداشتی در منطقه 6- مشارکت در آموزش دانشجویان گروه
پزشکی و پیراپزشکی که به واحدهای بهداشتی اعزام می شوند. 7 -مشارکت و پیگیری پروژه های جدید
مربوط به سیستم خدمات نظیر BMN و 8- بررسی و تعیین نیروی انسانی مورد
نیاز واحدهای بهداشتی منطقه و پیگیری تأمین آنها 9- توزیع واعزام نیروهای مستعدخدمت
وپیام آوران بهداشت سهمیه مرکز بهداشت منطقه ونظارت بر نحوه خدمت آنان. 10-گزارش تنگناها ونارسایی های موجود
و پیشنهاد راه حل مناسب 11- هماهنگی و همکاری با برنامه های
جاری بهداشتی در منطقه . 12- همکاری با مرکز آموزش بهورزی
برای انتخاب و تربیت بهورز بومی . 13 - نظارت بر آموزش کادر کمکی مورد
نیاز مرکز بهداشت . 14- تدوین و پیشنهاد و اجرای برنامه
های بازآموزی و آموزش حین خدمت برای کارکنان بهداشتی و مشارکت در اجرای آنها. 15- اجرای برنامه پزشک خانواده اعم
از پزشک خانواده روستایی و شهرهای زیر بیست هزار نفر و هماهنگی های مرتبط با آن.
16- انجام سایر دستورات مربوط به
خدمات بهداشتی منطقه.
17-
مسئول اجرای سرشماری روستایی و تعیین اطلاعات جمعیتی گروههای هدف شهرستان و تهیه
شاخصهای جمعیتی و ارائه به واحدهای ذیربط.
18- جمع آوری و
دریافت آمار مرگ از کلیۀ بیمارستانهای دولتی و خصوصی ، ثبت احوال ، مراکز
بهداشتی و درمانی و خانه های تابعه و ثبت آن در نرم افزار اکسس.
19- توزیع گواهی فوت به بیمارستانها ، کلینیکها ، پزشکان مطبهای خصوصی و مراکز
بهداشتی درمانی .
20- تشکیل کمیته های آماری فصلی با حضور ریاست و کارشناسان مسئول واحدهای ستادی
و جمع بندی و تجزیه و تحلیل آمار جاری و استخراج شاخص های بهداشتی سه ماهه و
ششماهه و سالانه و ارسال به مرکز بهداشت استان و نظارت بر تشکیل کمیته های آماری
در مراکز بهداشتی درمانی و تجزیه و تحلیل امار جمع آوری شده مراکز و مقایسه بین
شاخصهای مراکزهمکاری با کلیه واحدهای ستادی و سایر بخشهای توسعه در خصوص تجزیه و
تحلیل اطلاعات
21- طراحی و ایجاد بانکهای اطلاعاتی با توجه به نیازهای سیستم بهداشتی.
22- نظارت بر واحدهای بهداشتی درمانی تابعه وکنترل اطلاعا ت ثبتی زیجهای حیاتی
خانه های بهداشت جمع اوری سالیانه زیجهای حیاتی وکنترل وتایید انها و پانچ درنرم
افزار و ارسال به مرکزبهداشت استان
23- تهیه وارائه اطلاعات و امارهای موردنیاز درخواستی از سایر ارگانها با هماهنگی
و دستورکتبی مسولان بالاتر
24- تهیه و ارسال امارهای درخواستی از سوی مدیریت آمار و فناوری دانشگاه علوم
پزشکی و معاونت بهداشتی
25- آموزش به بهورزان در خصوص ثبت اطلاعات خانوار در سامانه پرونده الکترونیک
سلامت ایرانیان
26-همکاری در برنامه های آماری پزشک خانواده و بیمه روستایی
27-جمع آوری و جمع بندی کلیه فرمهای نظام نوین آماری جهت ارائه به واحدهای ستادی
جهت بررسی فنی و سپس استخراج شاخصهای بهداشتی از فرمها .
28- ایجاد بستر مناسب جهت انتقال سریع و مطمئن اطلاعات .
29- ورود کلیه اطلاعات آمار در برنامه فرابر
(ابزار یکپارچه سازی دانش آماری و اطلاعات سازمان)
30- برگزاری کلاسهای آموزشی
31 - آموزش پزشکان و پرسنل جدیدالاستخدام .
32 - پایش از مراکز بهداشتی درمانی و خانه های تابعه
|
تاریخ آخرین به روزرسانی :
1399/03/20
|
|
|