3)دکتر حسین خوشرنگ ، دکتر ایده دادگران، حوریه شایگان. طراحی و روانسنجی پرسشنامه بررسی تهدیدها و فرصتهای یادگیری الکترونیکی. مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی(مدیا). 1393، 3(5):1-10 .
7)فیروزه فیروزه چیان. کاربرد پادکست در آموزش، رویکردی نوین در توسعه آموزش الکترونیک. پژوهش در آموزش علوم پزشکی / بهار 1395 ، 8 (1) :2-1
15) محمد حسینی مقدم ، حسن بشیری ، آبتین حیدرزاده ،حسین خوشرنگ، ایده دادگران. ارائه الگوی پیشنهادی آیندهنگاری مرجعیت علمی با تأکید بر مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دوفصلنامه آینده پژوهی ایران 1398 ؛ 4( 1) :171- 205
16) کنفی واحد لیلا، دادگران ایده. تدریس تخصیص منابع برای کارورزان پزشکی به روش طراحی نقشه ی نظام عرضه مراقبت های بهداشتی درمانی. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۳۹۸; ۱۱ (۲) :1-2
17) طاهری ازبرمی زهرا، رفیعی پاپکیاده صغری، میرزایی تکلیمی مهشید، کاظم نژادلیلی احسان. دانش و تصمیمگیری بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان درخصوص کاربرد طب انتقال خون در پرستاری کودکان. فصلنامه پژوهشی خون. ۱۳۹۹; ۱۷ (۳) :۱۸۸-199
18) ابوطالب احسان، متولیان آزاده، دادگران ایده، منوچهری سعید. طراحی، اجرا و ارزشیابی تدریس موضوع فرمولاسیون اشکال دارویی به شیوه کلاس وارونه (Flipped Classroom) جهت دانشجویان داروسازی. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۳۹۸; ۱۱ (۴) :۳۵-44
19) شریفدینی میثم ، جعفری عاطفه ، دایی حامد مرجان،حصاری شرمه زهرا .بررسی مقایسه ای دو شیوه آموزشی Gallery Walk و سنتی در تدریس مبحث فارماسیوتیکس در دانشجویان داروسازی.پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۳۹۹; ۱۲ (3):23-31.