پنجشنبه 2 آذر 1396
تاریخ 1394/04/01     تعداد دفعات مشاهده 1719 بار     ساعت 00:02:40     گروه خبري پیامهای بهداشتی

چگونه بایستیم که وضعیت بدن طبیعی بماند.
همیشه صاف بایستید.عضلات شکم را منقبض کنید تا شکم تو رفته و گودی کمر کمتر شود.شانه ها را صاف نگه دارید،
سر را بالا نگه دارید.قائم و راست قفسه سینه را به جلو نگاه داشته و استخوان کتف را عقب نگه دارید.
زانو ها را صاف نگه داشته و فرق سرتان  را به سمت سقف بکشیدباسن را به عقب و یا جلو کج نکنید.
سعی کنید به مدت طولانی در یک  وضعیت نایستید.
هنگام ایستادن وزن خود را روی هر دو پا توزیع کرده و بیشترین وزن خود را به روی زیر انگشت شست پا اعمال کنید نه پاشنه پا.
بهتر است پاها  را به اندازه عرض شانه از هم باز کنید.
کفش پاشنه کوتاه و راحت به پا کنید.
نظرات کاربران
نظرشما
نام :
ایمیل :
نظرات کاربران :
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی :