جستجو:  
پنجشنبه 15 خرداد 1399

 
 
معرفی و شرح وظایف
 
 
معرفی مدیریت
چاپ
 

 

 مدیر امور پشتیبانی  و رفاهی دانشگاه

    نام: مرتضی

    نام خانوادگی:حسن زاده

 

 مدارک تحصیلی: کارشناس حسابداری ، کارشناس ارشد مدیریت امور مالی

دانش آموخته دوره دکتری حرفه ای مدیریت کسب و کار  DBA

شماره تلفن تماس: 01333329822

شماره داخلی:  64-  01333326061 داخلی 200 و 201

فکس: 01333329823

پست الکترونیک : m.hassanzadeh@gums.ac.ir

 

معرفی:

 مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی بخشی از ساختار تشکیلاتی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه است که در راستای سیاست ها و اهداف دانشگاه از طریق برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر امور پشتیبانی، رفاهی و ورزشی و حرکت در جهت بهینه سازی منابع و جلوگیری از هدررفت  منابع مالی و همچنین ارتقای   سطح امکانات رفاهی کارکنان، تلاش در شفاف نمودن شرح وظایف کاری، آشنایی سایر حوزه ها از عملکرد مدیریت امور پشتیبانی، انجام تصمیم گیری مبتنی بر پژوهش و نیز نگرش کلان در جهت خرید مناسب را بر عهده دارد و براساس اولویتها نسبت به توزیع مناسب و عادلانه امکانات رفاهی و ورزشی اقدام نموده و زمینه عدالت اجتماعی در ارائه خدمت به کارکنان را فراهم می نماید.  

.

 
     
 
 
همکاران
چاپ
 

زهرا واحدی 

کارشناس امور پشتیبانی و رفاهی 

 مدرک تحصیلی : مهندسی کامپیوتر 

 پست الکترونیکی:  z_vahedi@gums.ac.ir

تلفن تماس مستقیم : 0133310665

01333326063 - داخلی 226

 
 

سمیه علی­دوست

کارشناس اداره رفاه و تربیت بدنی

مدرک تحصیلی : کارشناس ارشد مدیریت

پست الکترونیک: alidoust_l@yahoo.com

تلفن تماس مستقیم : 0133310665 

                    01333326063 - داخلی 226 

 

 

شرح وظایف:

- نماینده مدیریت پشتیبانی و رفاهی در ستاد دانشگاه(سامانه یکپارچه برنامه های مشترک)

 - نماینده مدیریت پشتیبانی و رفاهی در کمیته برنامه ریزی عملیاتی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه  (سامانه OP)

-دبیر جلسات هفتگی شورای مدیریت پشتیبانی و رفاهی

-پیگیری ارزشیابی سالانه همکاران مدیریت پشتیبانی

-تهیه پاسخ نامه ها و ارائه گزارشات و آمار و اطلاعات درخواستی توسط سازمانهای ذیربط

- انجام کلیه مکاتبات حوزه مدیریت پشتیبانی و رفاهی با ادارات داخلی و خارجی

-همکاری در برگزاری همایشها و سمینارهای دانشگاه در صورت نیاز و حسب دستور مافوق

-انجام کلیه امور محوله طبق دستور مقام مافوق

 


 

 

 

 

 

 
     
 
 
شرح وظایف
چاپ

شرح وظایف:

1- برنامه­ ریزی، نظارت و هماهنگی در حوزه مدیریت پشتیبانی و رفاهی

2-برون­سپاری امور پشتیبانی (تاسیسات، حمل و نقل، نگهداری فضای سبز، طبخ و توزیع غذا و...) به بخش خصوصی

3-نظارت بر اداره قراردادها و مناقصات در حوزه مدیریت پشتیبانی

4-ارتقای سطح کیفی و توسعه امور پشتیبانی، رفاهی و ورزشی کارکنان

5-تهیه دستورالعملهای لازم درخصوص امور پشتیبانی و صدور به واحدهای تابعه

6- نظارت بر امور مالی و بازرگانی (تدارکات و انبارها) براساس آیین­نامه مالی معاملاتی، دستور العمل­ها و بخشنامه­ها

7-اجرای دستورالعملها در مورد مشخصات و حدود بهای اقلام تدارکاتی و ارائه راهنمائی لازم در مورد بودجه تدارکاتی واحدهای تابعه.
8-بررسی و تعیین سیستم انبارداری مناسب و نظارت بر استقرار آن .
9-نظارت بر امر نگاهداری و حفاظت کالا و امور تدارکاتی واحدها

10-نظارت بر کار متصدیان و کارکنان و رانندگان و همچنین نظارت بر امور تعمیرگاههای تحت سرپرستی.
11-نظارت بر بررسی میزان استهلاک و مصرف قطعات و لوازم یدکی ، سوخت و روغن و غیره.

12-نظارت بر خرید تدارکات و بررسی اسناد کارپردازان بمنظور تامین لوازم مورد نیاز واحدها.
13-پیش بینی نیازهای واحدها از نظر وسائل،تجهیزات و برآورد هزینه خرید و حمل آنها در قالب برنامه ها و دستورالعملهای مربوطه.
14-کنترل و نظارت در تنظیم و نگهداری حسابها و دفاتر اجناس موجود در انبار.
15-پالایش آنالیز آمار اتومبیلهای دانشگاه و هماهنگ نمودن با اداره دارایی
 و پیگیری امور خودروئی دانشگاه

16-سامان بخشی ماموریتهای برون شهری و نظم بخشی به ماموریتهای درون شهری

17-پشتیبانی امور سمینارها و همایشها

18-نظارت بر ثبت و ارسال کلیه مکاتبات اداری (اتوماسیون اداری)

19-نظارت و پیگیری درخصوص صرفه­جویی منابع در ستاد مرکزی و واحدهای تابعه

20-نظارت بر حسن اجرای وظایف ادارات زیرمجموعه و تهیه و تنظیم گزارشات لازم جهت مقام­های مافوق

21-پیگیری امور جاری حوزه مدیریت امور عمومی

22-تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت واحدهای متقاضی

23-انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات

24-تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات

25-حراست و نگهبانی از تأسیسات و تجهیزات و ملزومات اداری

26-برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی

27-برنامه‌ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری

28-سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه

29-پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها

30-پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه واحدهای زیرمجموعه

31-برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی به بخش خصوصی

32-انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها

33-رسیدگی و صدور دستور لازم به نامه‌ها و گزارشهای رسیده

34-امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی،مأموریت و ... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی

35-نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم

36-شرکت در نشست‌ها و کمیسیونهای گوناگون برابر دستور

37-بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق

 
 
     
 
 
رسالت ،چشم انداز،ارزشها
چاپ

اهداف

مدیریت خدمات پشتیبانی در نظر دارد با بکارگیری اصول مدیریت کیفیت و پایش و ارزیابی برنامه های خود، به اهداف ذیل دست یابد:

1-نظارت بر تهیه و خرید کالاها و ملزومات مورد نیاز واحدهای ستاد با نهایت صرفه وصلاح دولت و دانشگاه

2-ساماندهی و تامین وسیله ایاب و ذهاب وماموریت کارکنان ستاد دانشگاه

3-نظارت بر دریافت،نگهداری و تحویل کالاها و ملزومات مورد نیاز ستاد دانشگاه

4-نگهداری وتامین شرایط محیطی مطلوب و ساماندهی فضای اداری کارکنان

5-نظارت بر نحوه فعالیت و ارزیابی شرکت های پیمانکار خدمات پشتیبانی و تهیه گزارش های اداری

6-برنامه ریزی،آموزش و توزیع کارکنان مورد نیاز خدماتی در واحدهای ستاد دانشگاه

7-نظارت بر تامین قطعات یدکی و انجام تعمیرات وسایط نقلیه،تاسیسات، تجهیزات اداری و کارگاهی

 -8انجام امور مربوط به مراسلات ومدیریت دبیرخانه مرکزی دانشگاه

9-نظارت برثبت، نحوه نگهداری و کنترل اموال فیزیکی دانشگاه

10-ارزیابی عملکرد خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه دانشگاه

11-انجام امور مربوط به برگزاری تشریفات مناقصات و مزایدات درچارچوب آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه

 
     
 
 
چارت مدیریت
چاپ
 
     
 
     
 
 
آمار مراجعات
آمار این صفحه  امروز:   0  دیروز:   1  کل مراجعات:   10039