جستجو:  
سه شنبه 3 اسفند 1395

 
 
معرفي و شرح وظايف
چاپ

 
 
 
مدیر خدمات پشتیبانی

نام : محمد حسن

نام خانوادگی : حمیدی
تلفن : 33329822- 013

E-Mail :
 
شرح وظایف مدیرخدمات پشتیبانی
 

1- تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات
2-انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
3-تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات
4-تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان
5-حراست و نگهبانی از تأسیسات و تجهیزات و ملزومات اداری
6-برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری وپشتیبانی
7-برنامه‌ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری
8-سازماندهی ، تعیین شرح وظایف ، تقسیم کار ، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه
9-پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها
10-پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه
11-برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی به بخش خصوصی
12-برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی ،انبارداری ، تعمیرات و نگهداری خودروها
13-رضایت‌سنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمان‌سنجی ارائه خدمات
14-رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت درجلسات آن
15-پیش بینی نیازهای تدارکاتی دانشگاه و انجاماقدامات لازم جهت اخذ اعتبارات
16-انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها
17-رسیدگی و صدور دستور لازم به نامه‌ها و گزارشهای رسیده
18-امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی،مأموریت و... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
19-نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم
20-شرکت در نشست‌ها و کمیسیونهای گوناگون برابر دستور
21-بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته وارائه به مقامات مافوق

 

تاریخ آخرین به روزرسانی : 1395/10/26
 
     
 
 
آمار مراجعات
آمار این صفحه  امروز:   3  دیروز:   5  کل مراجعات:   5905