یکشنبه 29 مرداد 1396
 
 
خدمات رفاهی

 خدمات رفاهی: 

 

بوفه : 

در محوطه بیمارستان برای رفع نیازهای متفرقه بیماران و مراجعین از ساعت 7:30 صبح تا 12 شب  پاسخگوی نیاز شماست.


 واحد فتوکپی ( ورودی بیمارستان ) همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 الی 12 شب آماده ارائه خدمات می باشد.

 دستگاه خود پرداز:

 
جهت رفاه حال مراجعه کنندگان یک دستگاه خودپرداز جلوی درب نگهبانی نصب شده است 

نماز خانه :
نمازخانه بیمارستان ، در ساعات شرعی جهت انجام فرایض دینی دایر می باشد.

سلف سرویس: 

در طبقه همکف ساختمان واقع گردیده که مورد استفاده پرسنل قرار می گیرد. همراهان بیمار نیز می توانند جهت صرف غذا به سلف سرویس مراجعه نمایند.

تلفن عمومی رایگان:

 در طبقه همکف ورودی اورژانس بیمارستان واقع شده است.

 

کتابخانه بیمارستان : 

 

در طبقه همکف جهت امانت دادن کتاب به همکاران پرستاری و اداری  قرار گرفته است.

 

سالن کنفرانس بیمارستان : 

 

جهت برگزاری کنفرانسهای علمی - آموزشی ، تخصصی ، عمومی و تشکیل جلسات گروه ها و انجمن های پزشکی در طبقه همکف واقع گردیده است

 

تاکسی سرویس : 

 

جهت ایاب و ذهاب مراجعین تاکسی سرویس به طور شبانه روزی در بیرون محوطه در خدمت شماست.

 

 واحد رسیدگی به شکایات ، پیشنهادات و انتقادات

واحد رسیدگی به شکایات و طرح تکریم ارباب رجوع این مرکز آماده دریافت نظرات ،پیشنهادات وشکایات شما می باشد.

طریقه ارتباط با ما:

1-دفتر مدیریت بیمارستان(طرح تکریم و رسیدگی به شکایات)

3-تماس با شماره 34737097-34737096-01334737017

4-مکاتبه از طریق صندوقهای طرح تکریم مستقر در ایستگاه پرستاری تمامی بخشها

 
تاریخ آخرین به روزرسانی : 1395/10/16
 
     
 
 
آمار مراجعات
آمار این صفحه  امروز:   1  دیروز:   0  کل مراجعات:   811