هیات امنا

چارچوب کلی وظایف دبیرخانه هیات امنای دانشگاه / دانشکده / موسسه 

 

1. همکاری و فعالیتها با ریاست دانشگاه جهت اقدامات و تکالیف مرتبط با مصوبات هیات امناء و مشارکت حسب نیاز با معاونین ذیربط ونیز مشارکت و مساعدت دربرگزاری و پیگیری اقدامات هیات امنای بیمارستانها

2.برنامه ریزی وهماهنگی درتدوین پیشنهادات ودستور جلسات هیأت امناء دانشگاه و مشارکت با دبیرخانه هیأت امناء وزارت متبوع درتدوین دستورالعملها، دستورات مشترک و تنظیم صورتجلسات، جمع آوری مستندات مصوبات و...

3.برگزاری جلسات هیات امنای دانشگاه حسب ضرورت با نظر ریاست موسسه بصورت فوق العاده یا عادی خارج از جلسات برنامه ریزی شده سالیانه توسط دبیرخانه مرکزی وزارت متبوع

4.مطالعه، هماهنگی و همکاری درتدوین برنامه ها و سیاستهای دانشگاه با مبادی ذیربط بخشی و فرابخشی درراستای سیاستهای کلان و تسری آنها در مصوبات هیأت امناء ( دردانشگاه یا حسب نیاز در بیمارستانها)

5.هماهنگی و مشارکت با مدیریت مالی و مدیریت بودجه دانشگاه درتنظیم و تهیه جداول و گزارشات بودجه ای و مالی، هماهنگی درراستای مصوبات هیأت امناء و پیگیری نهایی نمودن جداول پیشنهادی جهت تصویب درفصل بودجه ریزی و مشارکت درارائه گزارشات مالی و حسابرسی حسب نیاز و مورد درهیات امناهای دانشگاه یا بیمارستانها

6. مطالعه، پژوهش و برنامه ریزی درپایش و نظارت برحسن اجرای مصوبات هیأت امناء، ارزیابی عملکردآن و ارائه گزارش

7.