سایت اصلی دانشگاه |  دوشنبه 1 بهمن 1397 English
جستجو:  
معرفی و شرح وظایف
چاپ

معرفی و شرح وظایف

امور مالی شبکه بهداشت آستانه اشرفیه با زیر مجموعه صندوق، انبار و اموال (ملزومات – تجهیزات پزشکی)، حقوق و دستمزد پرسنل، حقوق پزشکان، صدور سند (دریافت و پرداخت )، واحد رسیدگی، واحد امور قراردادها، واحد حسابداری عملیاتی، واحد بودجه و گزارشات، واحد بایگانی مدارک مالی، واحد صندوق پزشکان، مشغول خدمت رسانی به هوطنان گرامی می باشد.

نام و نام خانوادگی

سمت

تحصیلات

تصویر

 

 
سید حمید سعادت میرقدیم

 

 
حسابدار مسئول

 

 
کارشناسی حسابداری
 

 

 
علی اصغر پورقاسمی

 

 
مسئول حسابداری بازنشستگان

 

 
کارشناسی ارشد حسابداری
 

 

 
سید محمود موسی پور

 

 
مسئول درآمد و اموال

 

 
کارشناسی حسابداری
 

 

 
رضا نراقی

 

 
مسئول حسابداری دریافت و پرداخت

 

 
کارشناسی حسابداری
 

 

 
فاطمه پورمهدوی

 

 
حسابدار تعهدی پزشک خانواده و بازار

 

 
کارشناسی حسابداری
 

شرح وظایف

الف- برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و کنترل فعالیت های مالی در چهارچوب استانداردهای حسابداری و حسابرسی و همچنین مقررات و قوانین موجود در آئین نامه و دستورالعمل های مصوب امور مالی

ب- تهیه صورت های مالی سالیانه

ج- تهیه و تنظیم بودجه سالیانه

د- ایجاد هماهنگی و نظارت بر پرسنل امور مالی برای انجام کلیه امور محوله واحدهای زیر مجموعه

واحد حقوق و دستمزد

1- محاسبه حقوق و دستمزد ماهیانه بر اساس کارکرد تایید شده توسط واحد کارگزینی

2- محاسبه و اصلاح کارکردهای اعلام شده توسط واحد کارگزینی در طی هر ماه

3- محاسبه تسویه حساب های پرسنل قرارداد و رسمی و ....

4- ثبت دریافتی ها شامل : شماره چک، کسورات قانونی، کسورات بیمه ای در سیستم حسابداری عملیاتی

واحد حسابداری عملیاتی و درآمد

1- نظارت، پیگیری و بررسی دریافتی های صورت حسابها با شرکت طرف قرارداد

2- تهیه آمار ماهیانه از میزان و نحوه وصول مطالبات به مدیریت مالی

3- دریافت مدارک از بیماران و تکمیل و ارسال مدارک به همراه نامه به دانشگاه و سازمانهای مربوطه

4- کنترل به درآمد واحدهای تحت پوشش تا حصول نتیجه

5- پیگیری علل کسورات سازمانهای مربوطه و رفع کسورات مربوطه

6- تشکیل کمیته درآمد ماهانه و یا فصلی و تهیه گزارش جهت مدیران رده بالا

واحد صدور چک و دریافت و پرداخت

1- صدور چک در ارتباط با امور شرکت ها، پرسنل، پزشکان و .... که به تایید مدیریت مالی و ریاست شبکه بهداشت رسیده باشد.

2- ثبت چک ها و دریافتی ها به صورت روزانه

3- تهیه صورت مغایرت بانکی با شرکت های طرف قرارداد

4- پیگیری مطالبات کارکنان و ...

واحد انبار و اموال

ثبت مبالغ ریالی و تعداد کلیه خریدهای مربوط به اجناس و ملزومات پزشکی- اداری و غیر اداری، کلیه اثاثیه ها، کلیه دستگاه های پزشکی و غیر پزشکی و ... برطبق سفارش کالا و تایید مدیریت در سیستم انبارها

2- انبارگردانی (سالیانه و دوره ای) محاسبات مربوط به استهلاک تجهیزات و اثاثیه و ابنیه و ...

3- کنترل گزارشات انبار با دفاتر مالی

4- کنترل حواله و قبض انبارهای صادره توسط انبار

واحد صدور سند

کلیه اسناد رسیدگی شده در واحد رسیدگی توسط این واحد در سیستم مالی ثبت می گردد.

واحد رسیدگی

بررسی کلیه اسناد رسیده به امور مالی شامل دستور پرداخت ها، تنخواه ها، کارکردها، پاراکلنیک ها، کارکرد پیمانکاران، اسناد هزینه ها و ... ارائه به واحد صدور سند جهت ثبت در سیستم مالی

واحد بایگانی

کلیه اسناد مالی در این واحد ضبط و نگهداری می گردد.

واحد گزارشات و بودجه

1- تهیه کلیه گزارشات فصلی، شش ماهه و سالیانه، گزارشات عملکردی، گزارش مقایسه ای بودجه و عملکرد تهیه و تنظیم بودجه سالیانه و ...

2- همکاری با واحد آموزش جهت پیاده سازی صحیح اصول اعتبار بخشی و ارزشیابی سالانه به واسطه ایجاد پارامترهای لازم در بخش مالی.

تاریخ آخرین به روزرسانی : 1397/10/23
 
آمار مراجعات
آمار این صفحه  امروز:   1  دیروز:   0  کل مراجعات:   28