بیانیه توافق سطح خدمت

بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

مراجعین محترم؛

این تارنما مجهز به امکان دریافت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش اداره بازرسی و پاسخگویی شکایات، و تکمیل فرم درج شکایات  می باشد 

  همچنین امکان تماس با شماره  190 به منظور ارائه موارد زیر می باشد  

*طرح شکایت یا مشکلات مربوط به اورژانس 115

*ارائه شکایات در زمینه بهداشت محیط ،بهداشت حرفه ای و طب کار

*دریافت مشاوره دارویی و یا اعلام مشکلات تامین دارو

*طرح مشکلات مربوط به پذیرش و رسیدگی به بیمار

*طرح شکایات بیش دریافت پزشکان و یا مراکز بهداشتی درمانی

-          برای برقراری ارتباط با ریاست دانشگاه از طریق  منوی درگاه ارتباطی اقدام فرمایید و برای برقراری ارتباط با سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما در صفحه اصلی پورتال مراجعه فرمایید.

-          به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.

-          جهت بهره مندی از خدمات تفکیک شده هر بخش، به وبگاه مربوطه (مانند: بیمارستان، دانشکده، معاونت و...) مراجعه نمایید.

-          این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد، در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد

تاریخ آخرین به روزرسانی : 1398/10/22
آمار مراجعات
آمار این صفحه  امروز:   2  دیروز:   5  کل مراجعات:   252
Close