شنبه 5 مهر 1399
EN
منو
 
 
 
شما اینجا هستید:
 
     
روند انتقاد و پيشنهاد
 
چاپ
روند مدیریت انتقادات، پیشنهادات و شکایات بیمارستان هفده شهریور
 
 ■ مراجعین محترم می‌توانند در شیفت صبح  با تلفن‌های داخلی 306، 331 و 329 و در شیفت عصر و شب از طریق سوپروایزر  انتقادات، پیشنهادات و یا شکایات خود را مطرح نمایند.
 ■ برای مشاهده شماره‌های تماس بیمارستان به این صفحه مراجعه نمایید.
 ■ پیامک دریافت انتقادات و پیشنهادات:
 
تاریخ آخرین به روزرسانی : 1399/03/24
 
     
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  0
عضو :  0
کل مراجعات :  1890
امروز :  1
دیروز :  0